loading...
به پیامکی خوش آمدید
محمد معین بازدید : 3808 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (1)

مهند

 

او در آدنا قمست جنوبی ترکیه در27 اکتبر 1983 به دنیا آمده است.او 4 برادر و خواهر دارد.به خاطر بیماری پدرش مجبور به مهاجرت به استانبول شدند و آنجا بود که به عنوان بسکتبالیست آماتور شروع به فعالیت کرد.

بعد از این که مادرش عکس او را برای یکی از آژانس های مدل فرستاد او را به عنوان مدل به استخدام خود در آوردند.او در سال 2002 عنوان بهترین مدل ترکیه و در همان سال عنوان بهترین مدل سال جهان را به خود اختصاص داد.

 

ساواش

 

آوریل ۱۳، در سال ۱۹۷۹ در قونیه به دنیا آمد. دانشگاه فنی ییلدیز خواننده ترک، فارغ التحصیل در رشته مهندسی مکانیک.

مراد Yildirim که در تئاتر و موسیقی علاقه مند هستند، اولین قدم به مدرسه بازیگری بود، از ورود به بخش تئاتر و سه سال به عنوان یک تئاتر آماتور است. 

 

 

مراد همکاران بخش تئاتر ورود به رعد و برق از طریق تلویزیون، برای اولین بار، “Ayrılsakda با هم” ظاهر شده در این مجموعه، ۱۱ قسمت نوشته شده و منتشر شده چهار سال بعد، Yilmaz اردوغان “عشق ابدی” مجموعه ای بازی کرده است شخصیت از سادات است.بعدها در سال ۲۰۰۴، مجموعه «همه فرزندان من”، “مسعود” که نقش شخصیت از مراد Yıldırım، در عمل، “دروغ بزرگ” و با یک آرایه ادامه یافت. در سال ۲۰۰۶، “توفان” مجموعه ای را به مخاطبان گسترده تر را معرفی اولین نقش رهبری خود را. بعدها، شرکت بازیگران در مجموعه ای با Burcin Terzioğlu ازدواج.

در سال ۲۰۰۶، سینمای جهان، “برزخ” با فیلم آمد. “برزخ” فیلم “پرتقال طلایی” اثبات موفقیت از نامزدی بود.

Tomris Giritlioğlu، در سال ۲۰۰۷، اقتباس غرور و تعصب با بازی با برادر آفریقا “انجمن” (سری)، تصویر از “آهن” شخصیت، و همچنین گرفتن مشتریان را به یکی از او بیشتر در پی، پس از بازیکنان، نقل مکان کرد در خارج از شهرت کشور است. به خصوص در کشورهای شرق و عرب، از جمله بلغارستان، رومانی و Azarbeycan’da نیز موفق به کسب طرفداران قابل ملاحظه است.

Giritlioğlu Tomris در سال ۲۰۰۸ “درد پاییز” فیلم، بازیگران با Saat برن، در حالی که فیلم بسیار تحسین شده از حرفه بازیگری خود را در قدرت و مسحورکننده است.

در نهایت، مدیریت ساخت و ساز و برق Sabanci TMC، به اشتراک گذاری پاملا اندرسون با نقش پیشرو در «عشق و مجازات” نقش است.

مشکل با آداب و رسوم و سنت های در این سری، “جنگ” به تصویر می کشد شخصیت.

علاوه بر این، “یتیمان”، ساخت و ساز تهیه کننده اجرایی انجام، ستاره در مرحله “شام احمقها” (لو غذاخوری د منفی) در بازی به نام “Cheval” نقش داشته است.

 

جالب است بدانید همسر مراد (ازاد در فیلم ایزل است)

ثمر
برن سات (Beren Saat) متولد 26 فوریه 1984 (7 اسفند 1362) بازیگر ترکیه ایست.
او تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در کالج TED آنکارا به پایان رساند و پس از آن برای ادامه تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی به دانشگاه سرمایه (Başkent) رفت. هنگامی که در دانشگاه بود در مسابقه تلوزیونی ستاره ترکیه (Türkiye’nin Yıldızları) شرکت کرد و مقام دوم را بدست آورد.
پس از حضور در آگهی بازرگانی یک آبنبات، سات اولین کار تلوزیونی خود را در Aşkımızda Ölüm Var و در نقش خواهر Ece Uslu بازی کرد. در سال 2004 در Aşkımızda Ölüm Var بازی کرد و در 2005، اولین بازی خود را بعنوان بازیگر نقش اول در Aşka Sürgün انجام داد. پس از اینکه در Tomris Giritlioğlu’s Hatırla نقش Yasemin Ünsal را بعنوان نقش اول بازی کرد در سراسر کشور مشهور شد. در سال 2008 او مجدداً با Giritlioğlu در فیلم Güz Sancısı (درد پاییز) همکاری کرد.
سات همان سال در نقش Bihter Yöreoğlu در سریال Aşk-ı Memnu (عشق ممنوع) که اقتباسی بروز شده از رمان کلاسیک Halit Ziya Uşaklıgil بود ایفای نقش کرد.
بخاطر عملکرد خوب خود جایزه پروانه طلائی “بهترین بازیگر مکمل زن” را دریافت کرد. سات همچنین بعنوان نقش اصلی در فیلم Gecenin Kanatları (بال شب) به کارگردانی Serdar Akar که دسامبر 2009 اکران شد بازی کرده است.
او در حال حاضر در سریال “Fatmagul’un Sucu ne” که اقتباسی از رمان “Vedat Türkali” است مشغول به کار است، و نقش کاراکتر اصلی (Fatmagul) را در این مجموعه تلوزیونی که یکی از معتبرترین سریال های تلوزیون ترکیه است بازی می کند. او در این سریال نقش دختر جوانی را بازی میکند که پس از اینکه توسط غریبه ها مورد تجاوز قرار میگیرد زندگی اش دگرگون میشود.
مهند
او در آدنا قمست جنوبی ترکیه در27 اکتبر 1983 به دنیا آمده است.او 4 برادر و خواهر دارد.به خاطر بیماری پدرش مجبور به مهاجرت به استانبول شدند و آنجا بود که به عنوان بسکتبالیست آماتور شروع به فعالیت کرد.
بعد از این که مادرش عکس او را برای یکی از آژانس های مدل فرستاد او را به عنوان مدل به استخدام خود در آوردند.او در سال 2002 عنوان بهترین مدل ترکیه و در همان سال عنوان بهترین مدل سال جهان را به خود اختصاص داد.
او در برخی از شو های تلویزیونی به عنوان مجری برنامه فعالیت نموده است.
نقطه عطف دوران بازیگری او با بازی در فیلم Gümüş با بازی در نقش محمد (Mehmet) بود. در فیلم کمدی Amerikalılar Karadeniz'de 2 به کارگردانی Kartal Tibet  به ایفای نقش پرداخته است.او در سریال عشق ممنون در نقش فردی خود خواه وناجوانمردی را بازی می کند که با زن عمویش رابطه ی عاشقانه برقرار می کند. او همچنین جایزه ی بهترین بازیگر اصلی را به خاطر بازی در این فیلم را کسب کرد.
بیوگرافی او یک نگاه :
متولد : 27 اکتبر سال 1983
سن : 29 سال سن
محل سکونت و زندگی : استانبول ، ترکیه
ملیت : ترکی
کار و حرفه : مدل ، بازیگر
سال آغاز فعالیت : از 2001 تا حالا
کارهای برجسته ی او : در فیلم Gümüş  در نقش محمد – در فیلم عشق ممنون در نقش بهلول (مهند) – در فیلم Menekşe ile Halil در نقش هالیل – در فیلم Kuzey Güney در نقش کیزی
محل تولد : آدنا – ترکیه
قد : 190 سانتی متر معادل 6 فیت و 3 اینچ
مذهب و دین : اسلام
نام همسر : Azra Akin
جایزه ها : بهترین مدل ترکیه در سال 2002
بهترین مدل سال در سال 2002
جذاب ترین مرد ترکیه در سال 2006
جایزه ی Golden Butterfly Award برای بهترین بازیگر مرد در سال 2009
رنگ مو : بور ،(سفید پوست )
رنگ چشم : آبی
نهال
هزال کایا در 10 اکتبر 1990 (11 مهر 1369) در گزیانتپ ترکیه متولد شد. کایا در یک دبیرستان ایتالیایی واقع در استانبول دوران دبیرستان خود را سپری کرد و در سال 2009 فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر مشغول به ادامه تحصیل در دانشگاه بیلجی (Bilgi) استانبول می باشد (هنرهای نمایشی). پدر و مادر (هر دو وکیل) او زمانی کی 7 ساله بود از هم جدا شدند. او زمانی که خیلی جوان بود به دنیای هنر معرفی شد. او همچنین 7 سال آموزش ویولون و رقص باله دیده است. کایا به تانگو علاقه دارد، و مهارتهای خود را در آن پرورش داده است.
تیم فوتبال مورد علاقه او بشیکتاش می باشد. هزال کایا به ترکی صحبت میکند (زبان مادری)، به انگلیسی و ایتالیایی مسلط است و در حال حاضر مشغول یادگیری آلمانی بعنوان چهارمین زبان می باشد.
نخستین ایفای نقش او (2007) در سریال تلوزیونی (Genco) بود؛ جایی که او بعنوان یکی از نقش های اصلی ایفای نقش کرد. در 2008 کایا فعالیت خو را بعنوان نقش اصلی با بازی در نقش نهال زیاگیل در سریال عشق ممنوع (اقتباس از رمان خالد ضیا) ادامه داد.
کایا در حال حاضر در سریال تلوزیونی “Adını Feriha Koydum” در نقش Feriha مشغول به بازی می باشد. این مجموعه یکی از پربیننده ترین سریال های تلوزیون ترکیه است. دراین سریال او نقش دختر یک سرایدار را بازی می کند که بین دو دنیا به دام افتاده است؛ 
توضیح کوتاه:
قد: 158 سانتی متر
وزن: 50 کیلوگرم
رنگ چشم: سبز
رنگ مو: موهای قهوه ای مواج
فیلم شناسی:
Sıla (2006)
Acemi Cadı (2006)
Taşların Sırrı (2006)
Genco (2007)
Aşk-ı Memnu (2008–2010)
Behzat Ç. Bir Ankara Polisiyesi (2010)
Adını Feriha Koydum (2011)
Muhteşem Yüzyıl (2011-2012) [Post-production]
Ay Büyürken Uyuyamam (2011)
فعالیتهای تبلیغاتی:
Tofita (2007)
Turkcell (2007)
Eti (2008)
Nescafe (2009)
Penti (2010
یشیم
یشیم با اسم واقعی سرنای ساریکایا بازیگر 21 ساله متولد 1 جولای سال 1991 در آنتالیای ترکیه میباشد. او در سال 2010 توانست دختر سال ترکیه شود. علاوه بر بازیگری در حرفه مدل نیز فعالیت دارد.سریالی که هم اکنون در حال پخش از او است ، سریال عمر گل لاله میباشد که او با نام یشیم در این سریال به ایفای نقش پرداخته است.
ایزل
  
كنعان امیرزعلی اوغلو یكی از مشهورترین و پرطرفدارترین بازیگران سینما و تلویزیون تركیه است و شاید بتوان او را بزرگ ترین سوپراستار حال حاضر سینمای تركیه لقب داد…
 
بیوگرافی
Kenan İmirzalıoğlu
قینان İmirzalıoğlu به عنوان جوانترین سه فرزند مصطفی و ییلدیز خواننده ترک İmirzalıoğlu در روستای Üçem در بالا، استان آنکارا متولد شد. در سن ۱۲ سالگی، او را به شهر آنکارا برای مطالعات وسط او در نقل مکان کرد. او در ریاضیات از دانشگاه فنی ییلدیز خواننده ترک فارغ التحصیل شد. او بهترین مدل ترکیه در سال ۱۹۹۷ به همراه دنیز Akkaya به دست آورد.
او لحظه چشم از مدیر عثمان Sınav که او را در تلویزیون اغذیه فروشی سری Yürek (قلب دیوانه) بازیگران. او همچنین در آن دلی فیلم spinoff Yürek ستاره دار : Bumerang Cehennemi (قلب دیوانه : جهنم بومرنگ). او سپس در Alacakaranlık (هنگام غروب) و توسط Uğur Yücel و Yazı Tura (بازی شیر یا خط) که همان بازیگران را برجسته نوشته و کارگردانی عمل. İmirzalıoğlu در سال ۲۰۰۵ ، با بازی نقش سرب در عثمان Sınav ACI حیات (زندگی تلخ) بر اساس فیلم سال ۱۹۶۲ به همین نام است. او به دنبال آن است که نقش سرب در فیلم پسر اقدام Osmanlı Yandım علی (آخرین عثمانی : علی حذفی) و Kabadayı (عشق و افتخار). او به تلویزیون بازگشت و در سال ۲۰۰۹ با سری Ezel و همچنین  
سلطان سلیمان
سلیمان (محتشم) بازیگر سریال حریم سلطان
هالیت ارگنچ Halit Ergenç یکی از معروفترین بازیگران کشور ترکیه می باشد.این بازیگر معروف در سریال حریم سلطان در نقش محشتم سلطان یا سلطان سلیمان ایفای نقش می کند.
این بازیگر در سریال هزار و یک شب هم در مقابل همسر واقعی اش بازی می کند.
او متولد ۳۰ آوریل ۱۹۷۰ در استانبول ترکیه می باشد.قدش ۱۸۳ است و یک فرزند هم دارد.
نام اصلی سلیمان بازیگر سریال حریم سلطان ، هالیت ارگنش (Halit Ergench) می باشد.
او در تاریخ ۳۰ آوریل سال ۱۹۷۰ میلادی (پنج شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۴۹ شمسی) در شهر استانبول در کشور ترکیه متولد شد.
پدر هالیت ارگنش یکی از معروف ترین هنرپیشگان ترکیه است.
او تحصیلات خود را در دانشگاه مهندسی دریایی شروع کرد اما بعد از یک سال انصراف داد و شروع به خواندن اپرا کرد.
Halit Ergench در سال ۲۰۰۸ با بازیگری به نام Gizem Soysaldı ازدواج کرد و بعد از یک سال طلاق گرفت ، او اکنون قصد ازدواج با Bergüzar Korel که هنرپیشه است و از او یک پسر دارد را دارد
شاهنور
ادامشو دارم تهیه می کنم
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط masoud در تاریخ 1392/05/05 و 21:08 دقیقه ارسال شده است

سلام برای تبادل لینگ پیام داده بودید من شمارو لینگ کردم لطفا شما هم منو لینگ کنید و به من خبر بدید .مرسی منتظرم
پاسخ : خیلی ممنون لطفا عنوان خودتو برام بفرستید. بازم ممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از وبلاگ راضی هستید؟
    وبلاگو توی چه زمینه ای گسترش بدم؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 133
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 312
  • بازدید سال : 2,788
  • بازدید کلی : 160,919
  • عشق سنج

    <center><script language="javascript" src="http://www.sibtheme.com/tools/love/index.php?pic=6"></script></center><div style='display:none'><h1><a title='قالب وبلاگ ' href='http://www.sibtheme.com'>سیب تم</a></h1></div>